دير آمدي!!!

سه شنبه 29 مهر 1393
ن : سارا

دير آمدي!!!

"آمدي جانم به قربانت ولي حالا چرا؟"

بي وفا حالا كه من نيستم در دنيا چرا؟

اي نوش داروي من دير آمدي

بگو چرا پس از مرگ سهراب آمدي؟

به تعداد عمر يك زمان منتظرت بودم

ولي بسيار دير آمدي اي مهربانم

خود زمان زيستن از تو يادها كردم

و با ياد تو زندگي را پير كردم

چه گويم كه بارها گفته ام درد دلم

اما باز ندانستي چه بود درد دلم

چه گويم كه بسيار دير آمدي

همه رفتند و خفتند،دير آمدي

**((سولماز محمدي))**

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ادبی و آدرس sarauok.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.